Naszym głównym celem jest:
- utrzymanie pozycji producenta monet polskich i znaczącego dostawcy monet dla emitentów zagranicznych oraz wiodącego producenta i sprzedawcy sztabek inwestycyjnych,
- utrzymanie pozycji czołowego sprzedawcy systemów sprzedaży biletów komunikacji na rynku polskim,
- dalsza realizacja inwestycji w zakresie działalności deweloperskiej.
Dla osiągnięcia tego celu nasz system zarządzania oparliśmy na wymaganiach norm:
-ISO 9001 w zakresie jakości,
-ISO 27001 w zakresie bezpieczeństwa informacji,
-ISO 14001 w zakresie ochrony środowiska, ISO 45001 w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
-ISO 50001 w zakresie zarządzania energią
mając na względzie poniższe wartości :
KLIENCI
Realizujemy zobowiązania wobec klientów zgodnie z ich oczekiwaniami.
Rozpoznajemy potrzeby rynkowe dzięki bliskiemu kontaktowi z klientami, weryfikujemy ich potrzeby z naszymi możliwościami oraz ustalamy z nimi zasady współpracy.
Utrzymujemy poprawne relacje z obecnymi i ciągle pozyskujemy nowych klientów a nasze wyroby i usługi doskonalimy, by były źródłem ich satysfakcji.
PRACOWNICY
Stawiamy na kompetentnych pracowników, stwarzamy im możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu.
Angażujemy pracowników do wnoszenia spostrzeżeń i pomysłów w usprawnianie procesów, wyrobów i usług, poprawę warunków pracy oraz do działań obniżających negatywny wpływ naszej działalności na środowisko.
Przywiązujemy wagę do poprawnych relacji między pracownikami oraz wyznajemy zasadę równego traktowania.
Wspomagamy pracowników nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym.
BEZPIECZEŃSTWO PRACY
Nasze działania skierowane są na ciągłe zapobieganie wypadkom, zdarzeniom potencjalnie wypadkowym i chorobom zawodowym.
Dbamy, aby nasi pracownicy oraz pracownicy realizujący prace na terenie naszej firmy posiadali niezbędne kompetencje do bezpiecznego wykonywania swoich zadań.
Systematycznie kierujemy pracowników na badania lekarskie oraz zapewniamy opiekę zdrowotną.
Wymagamy, aby wszyscy przebywający na terenie naszej firmy przestrzegali zasad bezpiecznej pracy.
ŚRODOWISKO I OTOCZENIE
Realizujemy działania zapobiegające zanieczyszczeniom powietrza emisjami oraz zanieczyszczeniom wody i gleby ściekami, które powstają z naszej działalności.
Zapobiegamy marnotrawstwu surowców i innych zasobów, które wykorzystujemy w codziennej pracy.
Realizujemy działania na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Wspieramy projekty kulturalne i społeczne.
OCHRONA ZASOBÓW
Stosujemy mechanizmy techniczne i organizacyjne zapewniające odpowiednio wysoki poziom ochrony wytwarzanych przez nas wyrobów oraz przechowywanych zasobów naszych pracowników i zasobów powierzonych przez klientów i partnerów biznesowych.
Ochrona dotyczy w szczególności depozytów i wyrobów klientów w tym monet i oprzyrządowania służącego do ich produkcji oraz przetwarzanych informacji, których ujawnienie bądź utrata mogłyby przynieść szkodę nam oraz naszym klientom i partnerom biznesowym.
PRAWO
We wszystkich naszych działaniach postępujemy zgodnie z przepisami prawa lokalnego, krajowego i międzynarodowego oraz klauzulami zawartych umów z naszymi pracownikami, klientami i partnerami biznesowymi.
W codziennej pracy kierujemy się ustanowionymi normami etyki oraz zasadami postępowania, które obowiązują wszystkich pracowników niezależnie od zajmowanego stanowiska.
DOSKONALENIE
Wprowadzamy innowacyjne rozwiązania technologiczne w wyrobach i procesach ich wytwarzania, systemach sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i budowie budynków. Ciągle poprawiamy efektywność i skuteczność procesów towarzyszących ich projektowaniu oraz wytwarzaniu.
Inwestujemy w rozwój oraz stawiamy sobie cele, zapewniając odpowiednie zasoby i informacje do ich osiągnięcia.
Wprowadzając zmiany oraz realizując zakupy materiałów, urządzeń i usług bierzemy pod uwagę bezpieczeństwo pracy, wpływ naszej działalności na środowisko w tym zużycie surowców i energii oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony własnych i powierzanych nam zasobów.