Mennica Polska w trosce o dziecięce serca
Mennica Polska po raz kolejny w tym roku niesie pomoc dzieciom. Tym razem, wraz z Fundacją Faktu, zorganizowała akcję „Reszta dla serca”, która zasili charytatywny program „Serce dla dzieci”.
Z tej okazji Spółka wybiła serię „Serdecznych dukatów”, zaprojektowanych przez artystów polskiej sceny muzycznej. Każdy krążek w portfelu to 5 zł dla Fundacji, a im więcej reszty w formie dukatów przyjmą darczyńcy, tym więcej pieniędzy trafi do podopiecznych programu.
Od 23 października do 7 grudnia br., w ramach akcji „Reszta dla serca”, w wybranych punktach handlowych, płacąc za zakupy możesz poprosić o wydanie reszty w wyjątkowej formie – „Serdecznych dukatach”. Każdy odebrany dukat to 5 zł, które trafi do potrzebujących pociech. W sumie, na konto programu „Serce dla dzieci” może wpłynąć nawet 400 tys. zł.
Do akcji chętnie dołączyły gwiazdy polskiej sceny muzycznej, a ich projekty wraz z autografami zdobią obecnie rewersy dukatów. W roli twórców wystąpili: Anna Wyszkoni (na rewersie anioł), Monika, Kuszyńska (na rewersie dwa koty z ogonami tworzącymi serce), Andrzej Piaseczny (na rewersie kwiat z sercem w środku) oraz bracia Golec (na rewersie parzenica z głośnikiem w środku oraz napis „Golec uOrkiestra”).
Na wspólnym dla wszystkich „Serdecznych dukatów” awersie znalazło się logo programu „Serce dla dzieci” oraz inskrypcja „5 SERDECZNYCH DUKATÓW” a także data emisji „2015”. Każdy krążek został umieszczony w specjalnej ochronnej kapsule.
Jeśli chcesz dołączyć do Mennicy Polskiej i wesprzeć podopiecznych Fundacji Faktu, poproś o „Serdeczne dukaty” zamiast reszty w sklepach: TESCO, Natura, E. Leclerc, Monnari, Społem, Alma, na stacjach benzynowych Statoil oraz w kioskach i salonikach RUCHu. Wśród partnerów medialnych wydarzenia znaleźli się TVP oraz Onet.
Zapraszamy do obejrzenia podsumowania akcji na antenie TVP1 już 7 grudnia podczas transmitowanej na żywo gali „Serce dla dzieci”.
Mennica Polska aktywnie wspiera oraz współtworzy akcje dobroczynne na rzecz najbardziej potrzebujących. Spółka już od 6 lat prowadzi projekty charytatywne opierające się na emisji dukatów dystrybuowanych poprzez sieci handlowe. W tym czasie współpracowała m.in. z Fundacją TVN „nie jesteś sam” oraz z UNICEF-em.
***
Mennica Polska S.A., jest uznawana za jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie mennic na świecie. Jako nieliczni wykonujemy monety kolekcjonerskie w praktycznie każdej technologii, jaka pojawia się na rynku. Ta przewaga konkurencyjna, w połączeniu z najwyższymi kompetencjami projektantów naszych monet, pozwala nam systematycznie zdobywać nagrody na najbardziej prestiżowych zagranicznych konkursach.
W pozostałych segmentach działalności jesteśmy jedynym producentem sztabek złota inwestycyjnego w Polsce oraz liderem w zakresie wdrażania, obsługi i rozwoju systemów karty miejskiej w kraju (działamy w największych miastach w Polsce, jak np.: Warszawa, Wrocław, Poznań, Lublin, Bydgoszcz, Łódź).
Od kilku lat Mennica coraz prężniej angażuje się również w inwestycje w segmencie nieruchomości. Najnowszym projektem w tym obszarze jest nowoczesny kompleks biurowy – „Mennica Legacy Tower”. Do Spółki należy również 27 ha na Żeraniu (Warszawa), działka na Annopolu oraz atrakcyjne działki w centrum stolicy.