Mała inwestycja wielkiej wagi – nowości w ofercie Mennicy Polskiej
W ofercie Mennicy Polskiej pojawiły się sztabki o wadze 0,5 i 0,25 g. Mniejsze gramatury to zaproszenie do systematycznego oszczędzenia nawet niewielkich kwot. Taka forma inwestycji to bowiem opcja na każdą kieszeń – prosta i zrozumiała dla każdego. Co więcej, ma ona szansę zaprocentować w czasie. Tylko w ciągu ostatniego roku kurs złota wzrósł o prawie 13 proc., a w ciągu ostatnich pięciu lat zmienił się in plus o blisko 62 proc.
Złota inwestycja na każdą kieszeń
W przeciwieństwie do innych obecnych na rynku podmiotów, związanych z obrotem złotem, Mennica Polska, uważana za jedną z najnowocześniejszych na świecie jako jedyna w kraju dysponuje własnym, zaawansowanym technologicznie parkiem maszynowym. W ostatnim czasie wprowadziła do sprzedaży nowe sztabki złota o niedostępnej wcześniej gramaturze – 0,5 i 0,25 g. Oznacza to, że systematyczne inwestowanie w kruszce można zacząć nawet od ok. 100 zł. To również ciekawa opcja na oryginalny prezent, którego wartość ma szansę rosnąć w czasie.
Systematyczny rozwój oferty produktowej i sieci sprzedaży
Tylko w ciągu pierwszych dwóch kwartałów bieżącego roku do klientów Mennicy Polskiej trafiła już prawie jedna tona żółtego kruszcu. W jej ofercie dostępne są zarówno sztabki produkcji własnej, które cieszą się największą popularnością (blisko 60 proc. udział w sprzedaży złota inwestycyjnego), jak również wielu uznanych światowych dostawców (Valcambi, Heraeus, Umicore).
Mennica Polska zna potrzeby swoich klientów
Identyfikując duże zainteresowanie inwestycjami w kruszce Mennica Polska konsekwentnie inwestuje w poszerzanie oferty produktowej, rozwój sieci sprzedaży, jak również w nowoczesne rozwiązania technologiczne, które usprawniają produkcję złotych sztabek.
Potrzeby klientów spółki zaspokaja szeroka oferta produktów dostępnych w sprzedaży stacjonarnie i online. W ostatnich miesiącach Mennica Polska uruchomiła trzy nowe biura sprzedaży w rożnych częściach Polski – w Szczecinie, Rzeszowie i Toruniu. W tych placówkach każdy klient może liczyć na indywidualną ofertę i dopasowanie jej do aktualnych potrzeb nabywcy. Dla osób preferujących zakup w dowolnym czasie i miejscu, Mennica Polska uruchomiła w tym roku również jedną z najnowocześniejszych w Europie platform do zakupu online produktów menniczych – zarówno inwestycyjnych, jak i kolekcjonerskich.